mavigibibakti çok yukardan düşmediği sürece sorun yok şişme morarma olmamış endişelenmeyin ve zaten 1-2 saat içinde bir durum olmazsa sorun yok . Bende düşürmüştüm daha 5-6 aylık falandı yataktan düştü anlık oldu hemde allaha şükür bir problem olmadı . Seni anlıyorum eş konusunda benim eşimde ailesine değilde hemen hakarete döndürür suçlamalara başlar sanki bile isteye yapmışım gibi daha çok kötü hissettirir takılma sen ona üzülme hemen hemen her annenin başına geliyor bu tür olaylar.