Yürürken elinizden düştüyse baya bir yüksekten düşmüş olması gerekiyor. Takip ettiğiniz bulgular doğru ama belki hastaneye götürseniz içiniz daha rahat eder. Hiç olmazsa kendi ailenizden biri ile gidin, gizli saklı iyi bir şey değil ama en azından eşinizin ağzına laf vermezsiniz.