Merryyy bizim belirti teni sarıydı uzamış sarılık dediler sonra mukuslu kaka yaptı ve cildinde kırmızı egzama tarzı döküntüler oldu 15 günden sonra başladı doktor anne sütü kesmeyi ve diyet uygulamayı eskiden yaptıklarını söyledi ve bana diyeti uygulanmadı hiç ek gıdaya geçince ilk yoğurt denedim hiç birşey yoktu ama 15. Günden sonra yine tekrar alerji yaptı alerji bölümüne gittik ve sadece inek sütü alerjisi çıktı doktorda bize 3 ay sonra tekrar test yapıcaz ona göre ilerleyeceğiz dedi bu ay artık son bakalım ne olucak bilmiyorum kız bebek kilosu iyi sağlıklı gidiyor ama alerjik bebek olması çok zor gerçekten