Merryyy Bebeğim 9 aylık olacak günde kaç uyku yapıyorsunuz 1 saattir uyutmaya çalışıyorum uyumuyor acaba 3 uyku bize artık fazla mı geliyor çokta uyumuyor gündüz gerçi uykumuz hep sıkıntılı düzene sokamadık bir türlü
hellowri Merryyy 8.5 aylık gibi 2 uykuya düştük gündüz toplam 2-3 saat uyuyor gece uykusuna daha çabuk geçmeye başladı şuan 10 aylık
miran69_ Merryyy bizdede durum aynı 3 4 uyku yapyordu şimdi gündüzleri nezman acizlenirse ozaman uyutuyorum uykusu gelince gözler gdyor zaten sadece yarım saat diş cikariyor iştah sıfır 25nde 9 aylık olacak
kuzeyselin Merryyy 9 aya girmeden 1 gün önce 2 uykuya düşmüştük ve inanılmaz rahatlamıştık valla. Uyku araları 3 saatti gündüz, gece uykusuna geçişte 4.5 saatti
ggrqnitt 8-9 ay gündüz uykusunun ikiye düşmesi gereken zamanlar ve akşam 5-6 Dan sonra yatırmayın Sabah 8 de en geç kaldırın Hep aynı saatlerde uyutup uyandırmak iyi geliyor Benim de oğlum sekiz aylık uyanıklık süresi artıyor bazen iki bazen üç uyku yapıyoruz
Merryyy ggrqnitt bizde bazen iki bazen üç yapıyoruz ama bazen uykusu çok olduğu halde uyumuyor acaba fazla mı 3 uyku dedim
Merryyy miran69_ bizde 18 inde 9 aylık olacak ilk uykumuz sabit 10 buçuk 11 arası uyuyoruz 2 den sonra tekrar uyumak istiyor birde akşam üzeri 5-6 gibi uyumak istiyor bizimde 6 dişimiz çıktı ama o dönemler çok kötüydü dahada çıkacak çok dişlerimiz var kolaylıkla çıkartırlar inşallah
Merryyy mirayelif07 sabah 8-9 arası kalkıyor biz alerjik bebek olduğumuz için süt ve süt ürünleri kuruyemiş falan bize yasak bende ya yumurta haşlıyorum pirinç unu irmikli yapıyorum yapıyorum yada avakado muz karışımı yediriyorum yada meyvelerle birleştiriyorum 10.30 gibi ilk uykumuz var mama içiyor uyuyoruz 1-1.5 saat 2 gibi mama içiyoruz tekrar 4 gibi çorbamızı yiyoruz 5.5 6 gibi mama içip uyuyor 7.5 gibi meyve püresi yiyor 9 buçuk gibi normalde mama içip uyuyor ama bazen böyle uzadığı oluyor bu gece ki gibi
Merryyy aysebb acaba bende mi düşürsem artık ya bilemedim bazen üç uyku istiyor uyumak istiyor ama gece uyutamıyorum bu sefer bilemedim
mirayelif07 Merryyy aaa bizde alerjik bebeğizzz süt alerjisi var bizde aynı 8.30 da kalkıyor kahvaltı 9.30 10.00 arası Pankek omlet tahin pekmez vs yiyoruz sonra öğlen uykuya yatarken emiyoruz öğlen çorba tarzı yapıyorum genelde balık çorbası tavuk et vs akşamda sebze yemeği yapıyorum ama aralarda anne sütü almak istiyor emziriyorum aşırı tempolu geçiyor günler çok hareketli ayağa kalkıyor heryeri asılıyor vs
Merryyy miran69_ 8.5 kilo zayıfız bizde aslında ilk ay güzel kilo almıştık ama sonrasında bizim hastane serüvenimiz oldu yoğun bakıma girdi 50 günlükken o dönem çok kilo kaybımız oldu 3. Aydan sonra toparlamaya başladık birde reflümüz var kusan bebek siz kaç kilosunuz
miran69_ Merryyy bizde 8 200 bizimde göz tansiyonumuz var 2 defa ameliyat oldu 2 kez iğneleme yaptılar 4 kez narkoz aldı
avkatanne 9 ay 5 günlüğüz düzene oturttuk uykuları. Sabah 7 uyanış, 10 ilk uyku, 3 te ikinci uyku, 8 gibi gece uykusu. gündüz toplam uyku süresi maks 3 saat toplam 2 uyku şeklinde.
Merryyy mirayelif07 benim anne sütünü kestiler 1 aylıkken hastaneye yattık o sırada kakasındaki kanı kesemediler o yüzden özel mamaya başladık tahin falanda yasak bize kuruyemişler haftaya alerji bölümüne çıkıcaz hastane ortamında deneyerek ilk yoğurt çorbası verilecekmiş bakalım nasıl yapacaklar sizin belirtiler nasıldı ne zaman diyeti açmaya başlayacaksınız kilosu nasıl acaba
bitkinyarasa Benim bebeğimde 8.ayına girerken 2 gündüz uykusuna düştü. Şuan 9. Ayına girmek üzere Uyku saatlerimiz tam düzenli değil bazen 5saate kadar uykusuz ayakta kaldığı oluyor . Akşam 21.00-21.30 arası uyutuyorum. Kilosu fazla olduğu için gece beslenmesini azaltmaya çalışıyorum gece ağlıyor. Uykuya mama ile geçmeye alıştı.
Merryyy bitkinyarasa bende yavaş yavaş düşüreyim bari uykularını belki düzene sokarız 9 buçuk gibi uyumak istiyor ama bazen salla salla uyumuyor acaba çok mu geliyor uykusu dedim. Kaç kilo sizin bebeğiniz gece beslenmesini bende kesmek istiyorum aslında ama çok ağlıyor mama verene kadar kıyamet kopuyor gözü kapalı
Merryyy kuzeyselin deneyeceğim bu hafta 2 uykuyu artık büyüyorlar bizde belki gece rahat uyuruz böylelikle 🙈