Ebrupolat_ fistikcisahap yatırarak emzir bebeğim hem sana kolaylık olur sırtın ağrımaz o da sıkılana kadar emsin 😂ayağına dokununca hemen emmesi lazım aslında ama çok yoruluyor demekki
fistikcisahap Ebrupolat_ yatarak denedim de emmiyor 🙁 kanguru pozisyonunda duralım diye alıyorum sıkılıyo daralıyor hemen bağırıyo
elmaliturta fistikcisahap evet uyuyordu ben yemek falan yiyemiyordum ağlıyordum valla ama geciyo hepsi
fistikcisahap ikibebeklibirannee yok doktor baktı bir aletle ama uyanma problemi var, dalınca tam dalıyor uyandırmak büyük mesele altını açsam bile uyanıp ğeri memede uyuyor 🤷🏼♀️
Ebrupolat_ fistikcisahap benimkide sevmiyor yatarak emiyo kucağımda keşke bende uzanıp emzirebilsem ama göğsüm küçük olmuyo bi türlü yapamadım
Demetbulut 2 aylik olduk cagu zaman bizde oyleyiz 1 saati buluyor .. memeyi cekiyorum agzindan sutler akiyor sonra hemen emmeye devam etmek istiyor pyle olunca yatarak emziriyorum uyuyo bidaha