Merhaba hanımlar, bebeğim şu sıralar emerken göğsümde sık sık uyumaya başladı. Ayaklarını gıdıklıyorum, burnunu sıkıyorum, çenesine dokunuyorum, memeyi ağzından alacak gibi yapıyorum ama bana mısın demiyor uyuyup kalıyor. Memeyi tamamen çektiğimde ise sanki hiç vermiyormuşum gibi çığlığı basıyor.. demem o ki memeye aldığımda bebeğimi nasıl uyanık tutabilirim? 🤦🏼♀️ Sonra saatlerce böyle kalıyoruz, oysa emse işimiz bitecek ama memede durmayı çok seviyor, çenesi yoruluyor farkındayım ama kısa süre emip derin bir uykuya dalıyor gibi olması düşündürücü