ShrBakar canım dün götürdüm doktora bu çocuğun bişeyi yok dedi karnı yumuşakmış mama verme sütün yeterli dedi gelişim uzmanına yönlendirdi boy kilo takibi için bu aylarda bebek sadece ön sütü alıp bıraktığı için sindiriyor dedi kayısı püresi ver dedi idrar ve büyük tuvalet tahlili istedi yapınca götürcem inşallah yaparsa tabi ☺️