Ece123 Merveylul canım 4 ay bizde çektik sab sampliex kullandık biz o bile hafifletti ama yine de kotuydu şimdi 6 aylık kendisi çıkarıyor bence en önemlisi kabız olmaması conformil olan Aptamilin gaz ve kabızlık için olan maması zaten
Merveylul Nur1805 Deletedmom245 Ece123 ShrBakar Deletedmom0028 12_yil_sonra Kızlar sütümü sağdım 80 ml çıktı meğer sütüm yokmuş ve mama almaya yolladım eşimi garibim açmış
Ece123 Merveylul şuan 120 içer diye tahmin ediyorum ama sagmakla bir olur mu emmesi onu da bilemedim benim kız hiç emmedi inadından hep sagdik 2 ay sonra kesildi zaten
[silindi] Golden goat alın gazlı bi bebek yazmışsınız. En gaz yapmayanı o. Diğerleri bebeğe göre değişiyor birinde gaz yapsa diğerinde yapmıyor. Mama verin bakın bi rahatlıyormu ağlamasa bile açsa mamayla uykusu vs daha rahat olur doyunca @Merveylul
Merveylul [silindi] canım şimdi sağdım göğsümü 80 ml çıktı ben 15 dk sağdım bu çocuk beni 5 dkka emiyor e aç o zaman bende mama takviyesi yapıcam bakalım dediğiniz gibi rahatlarsa mama meme devam ederim artık
12_yil_sonra Merveylul aslında 80 Çok iyi , şöyle bir 20 dk emse seni pompadan daha çok süt çıkartır demek ki tazyik az geliyor yorulup bırakıyor . Sen sürekli sağ pompa sütünü artırır tazyik yapar mama ile de destekle aç kalmasın yavru
Merveylul Ece123 valla canım sütüm az belli çocuk rahat etsin verdim mama Arada emzirip arada mama vermeyi düşünüyorum
Dilarana Merveylul arada oluyo öyle durumlar dr sor belki yetiyodur sütün mamaya gerek yok ek gıdaya geçicek zatne
12_yil_sonra Merveylul mamasına 2 tatlı kaşığı zeytinyağı koy bana doktorum söyledi, onun sayesinde kakamız düzene girdi şimdi zeytinyağı da koymuyorum
PrensesLina Deletedmom245 hangisi pekı daha cok kılo aldırdı? Bende bir hafta once mamaya başladım sutum azdı diye aptamıl aldım bnım oglumada aptamıl kullanmıştım baya kılo aldırmıştı.
Zhnce Merveylul benimki 4.ayından sonra hep 300/400gr arası kilo aldı Mamaya başlamak doğru değil şu durumda bence Ama illa kullanmak isyetsen sma iyi diyorlar kilo aldırma açısından