ftmylm merhaba geçmiş olsun bir kaç hafta önce ikizlerim bu yüzden hastanede yattı. Aynı sizin gibi ishal ve kusma vardı ama kanları temizdi. Gece acile gittik bulantı için ilaç verildi ve serum taktılar iki gğn kaldılar. Canları hiç bir şey istemedi sadece mama içtiler. Doktor biraz beslenmeye başladınlar çıkartalım çünkü kanları temiz boşuna burda tutmayım ama bir şeyler yemeleri lazım dedi. Çıkarken sadece ishalleri geçmesi için probiyotik verdi evde bir kaç gün daha devam etti ishal ama kusma geçti. Muz pirinç patates yedirdim düzeldiler şükür. Endişe etmeyin sıvı kaybından dolayı tutuyor doktor