Bebeğim tam sekiz aylık 4.05 gündür süren ishal ve kusmadan bugün hastaneye yatışı yapıldı kan alındı kani temiz çıkmış doktor şu an sadece sıvı takviyesi yapıyor kaka aldılar sonucunu doktor yarın sabah bakacakmış çünkü yatışimiz biraz geç yapıldı yalnız az besleniyor bir de huysuzluğu da var bu şikayetlerle yatan var mı tecrübeli anneler oğlum da öyle bir durum hiç yaşamamıştı yani Acaba ne kadar sürede toparlanır yani kanında bir şey yoksa acaba kakasında mı var bilemedim yani o zaman neden ishal kusma var kanı temizse tecrübelerinizi bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim acaba kaç gün yatış verirler