Retzja ya tamamen ben mi kusurluyum acaba onu düşünüyorum dünden beri, görüş alanım yok az bi aracı çıkarmam lazım yoldan geçeni görebilmem için . Çarpışma akan şerit içerisinde değil nispeten hala park yerinde oluyor. Kadın da şeritte gitmiyor fotoğraflarda gözüküyor sağ tarafa benim çıkacağım yere çok yanaşmış korna dahi çalmadı ben çıkarken. Yol tek şerit akıyor bir de kamyonu bekliyordum önümde diyor ama kamyon sol tarafında bu sağdan geçmeye çalışmış onu
Retzja Tekrarı olmaz inşallah 💐
Ay inşallah çok teşekkür ederim 💖