ummukerem araç kimin üzerine ise ona gelir sanırım ya şöyle bende kaza yaptım hatalıydım sigorta günüm geldiğinde fazla çıkmıştı çok fiyatı sebebini sorduğumda karşı tarafın masrafını benim sigortam karşıladığı için hatalı ben olduğum için Mebla yüksek demişlerdi . Yaaa küçücük bebein var eşin hastaymış (geçmiş olsun ) takılma bence ödeme yapman gerekirse haberi gelir zaten