adaatuna İçeride bir tıpa var önce onu açıp oradan su geleceğini anlatmak için dikip su gelmesini sağlamıştım 1-2 gün sonra tıpayı kapattım direkt içmeye başladı
melikejdkdkd Mlsyhn peki kapağını kapattığında tık sesi geliyo mu çünkü kapağın yanlardaki bölümlere geçmesi lazımm
Mlsyhn melikejdkdkd plastiklede olur uzun ya yarısını kes ilk basta daha rahat ceksin elinle arkasını kapatarak su cekip bardaktan agzina ver emince su geldigini anliyolar YouTube da ilgili videolarida var
gger 8 aylıktı munchkşn suluk önüne koydum deneye deneye öğrendi. Teklif edin sürekli onunla deneme yaptırın cabuk öğreniyorlar
melikejdkdkd sinif07188 hayır pipeti suya koyup üstte ağzımıza koyduğumuz yere parmağını koyacaksın zaten duyun pipette kaldığını göreceksin canım
melikejdkdkd sinif07188 evet pipetin diğer ucunu parmağınız hala pipetdeyken bebeğinizin ağzına koyun o ağzını hareket ettirdikce ufak ufak parmağınızı bırakın kendisi çektiğini sanıp öğrenmeye başlayacak
Deletedmom_216 momofalya ayini tam hatirlamiuorum ama 9 10 aylik felandi sanirim sonradan munckini sulugunu aldim iste. Cubku diger biberon pipetsiz di kaldirmasi gerekiuodu onu ogrenmemisti henuz
Deletedmom_216 momofalya tek sesi gelince oturmus oluyo. Oturmamis olsa zaten akitma yapar tecrubeyle sabittir ki cantam islanmisti onun yuzunden😂
momofalya Deletedmom_216 o yüzden işte tık sesini vurguladım o ses gelmezse dediğiniz gibi oturmuyormuş 😅