eylulbebesi_ bilmez roman havası ile uyuyodu şükür 2 3 aydır bıraktık 😂 şimdi de ağlayınca falan roman havası açıyom sakinleşiyo😂
Pamukhanim_ bilmez bizim bir listemiz var spotify’da baştan çalıyorum hangisiyle uyursa ama Hz Fatıma’nın ninnisi en sakinleştiği ninni kendim söyleyince uyumuyor gülüyor
fatmakstk bilmez ben kendim ninni uydurdum hep o şekilde uyuyor sakinleşiyor Nenniii Nennni Nennni Nenni Uyusun ada vs vs 🤣 tabi uzatıyorum
loveboymomy bilmez evet elbette var Annesinin kuzusu Annesi yesin onu Ballı lokma tatlısı Tam bir eşek sipasi 🤗🤗
loveboymomy bilmez ayrıca Ali babanın çiftliğini soyluyorm hemen gülmeye başlıyor. Bir de klasik ninnileri söylüyorum dandini dandini dastana falan
bilmez loveboymomy ali babayı yazandan allah razı olsun ya hem uyuturken hem oynatırken çok işe yarıyor 😅
nurtopumm bilmez kendimin uydurması 😅 kimin oğluşuuuuu buuuuu buuu benim oğlum birazcık yaramaz vikkk vikkk eder yerinde hiç duramaz babası kafalı anası suratlı bir baldan tatlı oğluşudurrr ooo .Benim oğluşum uyusun da büyüsün kapatsın gözünü mışıl mışıl uyusun . Ayaklarına da hafiften okşuyorum başına da tülbent uyuyo 😍🫰
nnoktaa bilmez kendi uydurduğum ninniler en iyileri 😂😂 daha dün annemizin kollarında yaşarken şarkısının melodisini kendi şarkıma uyarladım. Annesinin ballısı Annesinin canısı Tatlı tatlı bebeğim Güzel güzel meleğim Seni çok seviyorum Aşk mısın sen çiçeğim 😂
17martannesi Benimkine hiçbiri fayda etmediği için uyduruyorum ben artık diğer 2 çocuğuma bisey anlatıcam onu ninni olarak söylüyorum.1 taşla 2 işi yapmış oluyorum
bebiskoveannesi bilmez ben telefondan açıyorum ama kendimde ninniye eşlik ediyorum. Özellikle cennet ninnisi ve kardan adam ninnisi bunlar favorimiz. Ninni olmadan uyumuyo
Birminiktospik Dandini dandini danalı bebek elleri kolları kınalı bebek annesi onu çok sever babası onu çok sever pış pış pış genel olarak sadece pış pış
Asil1602 bilmez 3 yaş 8 aylık yüz üstü yatar poposuna pış yapıp şu ninni söylerim: uyu asil yine sabah oluyor ,uyumazsan güzel rengin soluyor anneside asili çok seviyor :)