bilmez İyi akşamlar hanımlar sakinleştirmek için vs bebişlere söylediğiniz bir şarkı veya ninni var mı merak ettim 🌸
metemom_ bilmez ilk doğum yaptığım sıra tek bir ninni bilmediğimi fark edip eee eee diye gezmistim evde sonra da sessizlikte uyudu şükür ben bu dersten kaldım 😂
meloni bilmez önce çamlı belden çıktım yayan söyledim sonra dandini dandini dastana söyledim şimdi dandini dandini danalı bebek söylüyorum jdmfndmfn
symstf bilmez benim oğlan mini mini bir kuşu slow şekilde ve kısık sesle söyleyince uykuya dalıyor birde ellerim tombik tombik yine aynı şekilde kısık sesle ve slow şekilde bu ikisi hoşuna gidiyor.
Tatlican bilmez Ben hep. Dandini dandini dastana danalar gelmiş bostana kov bostancı danayı yemesin lahanayı😆 Eğer Huuu Huuu huu demezsem yada bunu söylemezsem. Ağlıyordu hadi söyle diye😄😄 3 yaşa kadar sallayarak uyudu ve hep nenni🙈
bilmez metemom_ ahaha ben de çok gelişmiş değilim o konuda ama şunu keşfettim Şarkılardaki sert ünsüz harfleri yutarak söyleyince uyarılmıyor ve uykuya dalması kolaylaşıyor tuhaf gelebilir belki ama çok işime yarıyor 😂😂
meloni bilmez valla bilmiyorum arayış peşindeyim 😂 sürekli sıkılıyor farklı farklı şeyler söylemeye çalışıyorum aynı şeyi dinleye dinleye eğlence haline getiriyor çünkü 😂
Blablablabla bilmez şevval sam ’ın nar tanem nur tanem ninnisi var . Bilmediğim dönemde kill Bill deki hemşire kılığına giren tek gözlü kadının ıslık şarkısı sesini na sesi ile söylüyordum o da iyiydi. Çünkü uyumayan gazlı bir bebekti ve o sahne farklı hissettiriyordu hahha :)
3kedili2bebekli bilmez tuhaf ama oğlum bir aralar bir kucucuk aslancik varmışla sakinlesiyordu bir de dandinilere takigiz hatta bütün içinde dandini geçen ninnileri uyuyana kadar dinliyoruz dandini dandini dastana, dandini dandini dan kuşum, dandini dandini danali bebek derken butun dandiniler bizi kovalarken uyuyoruz 😂
Ballikizim99 bilmez bir sürü var sen bir güzel meleksin, gönül der yar diyarı, bebeğin beşiği çamdan, atem tutem ben seni daha da var 1 yaşına kadar ninniyle uyuttum sonra tekerlemelere geçtim envai çeşit tekerleme de biliyorum 😅
gurbetteanne10 bilmez güzel oğlum canım oğlum uyusunfa büyüsün ninni diye kendi kendime biseyler uydurup evde gezdiriyordum o sıralar bir ninni ezberleyeyim diyecek hiç halim yoktu 😅
_ke36 bilmez genelde beyaz gurultulu piş piş sesiyle uyuyor bazen ondan sıkıldığını hissedince Tatlı mı Tatlı diye bır ninni var onu söylerim sakinler
sedacbr06 bilmez dua bire bir özellikle benim oğlum fatiha süresinde sakinleşiyor bir kaç kere okuduktan sonra susuyor ve sık sıkya cami ya cami diyin oda sakinleştirir
05012025 bilmez Mescidi Aksa ninnisi, zeytin çicegim, inne fil cenneti nehran min leben (hz fatmanın ninnisi), salavat, birde özge özün anne sesinden ninnilerini severim aklıma gelirse onlardan da söylerim 🌸