Papatya9 Bizim araba otomatik onu kullanıyorum da bende manuele yazıldım valla eşten ve babadan hoca olmaz öyle stres ediyorlar insanı. Benimde yeni pazartesi teorik derslerim başlıyor eşim sağolsun yine verir arabayı en azından alış korkma der baya gezeriz de manuel kullanamam eşimle çok stres ediyor hep stop ediyor araba bu sefer sinirlenip bırakıyorum. Ama kafamda hep bir şey yok herkes kullanıyor senin ne eksiğin var diyorum mesela sevdiğim müzikleri açıyorum söyleye söyleye kullanıyorum