Papatya9 benimde direksiyon hakimiyetim zayıftı, daha önce de hiç tecrübem yoktu bi iki eşim otur direksiyona diyip kendince anlatmıştı ama bişey anlamamıştım, her şeyi kursta öğrendin yani şu an elhamdülillah aktif olarak araç kullanıyorum, bide bana hocam direksiyon hakimiyeti için bisiklet sür demişti