aleyezgn ozdenizzz ben 15 gün tadım yaptım sonra karışımlara geçtim zaten istekli bebekler olunca çok fazla tadımda kalınmayabiliyor dahada istiyolar😅 15. günden sonra irmik ve muzlu karışımlar falan verdim şuan 1 ana öğün 1 tadım şeklinde gidiyoruz 6 aylık 2 öğün yiyor öğünleride açken denk getiriyorum
ozdenizzz aleyezgn tatlı patatesi verirken ilk başta bir şeyle karıştırmak gerekir mi hani normal patates tatsız ya.
ruzqarqulu ozdenizzz ben yoğurtla başladım. İkizlerim hâlâ yoğurdu çok sever. Sonra sebzeler meyveler sonra yumurta sarısı tarhana daha sonra et , balık, zeytin tattırdım. 7,5 aylıklar şimdi. İstedikleri kadar yediriyorum. İstemediklerinde zorlamıyorum.
aslanilebenan ruzqarqulu kaç aylıkken başladınız ek gıdaya benimde ikizlerim var da 3 aylık olacaklar 1 hafta sonra
ozdenizzz ruzqarqulu bende yoğurt deneticem 1 kızım her şeyi yiyor diğer kızım bazen istemiyor. Suyu nasıl yaptınız ben içiriyorum kızlardan biri çok seviyor.
ozdenizzz aslanilebenan 3 ay çok erken ve ona doktorunuz karar vermesi gerekiyor kilo alımına göre. Normal de kilosuna göre 5. Ayda da başlanabilir ama 500 gramdan fazla aldığı zaman 6. Ay da başlatıyorlar. Çünkü böbrekler amca hazır oluyor mide bağırsak öğütmeye amca hazır oluyormuş.
aslanilebenan ozdenizzz evet evet çok erken daha ama 6 ayı tek mamayla beslenen bebekler için geç buluyorlar bakalım doktorumuz ne diyecek
ozdenizzz aslanilebenan aaaa biz de öyleydik aslında ikizleri 3 ay emzirebildim sonra mamaya döndük sadece.
aslanilebenan ozdenizzz bizimde şu anda öyle 3 aylığız neredeyse meme işi tamamen bitti çok üzüldüm ama yapacak bi şey yok malesef
ozdenizzz aslanilebenan ilk başta bende çok üzülmüştüm hatta aaaa emzirmiyo musun dediklerinde deliriyodum sonra dedim ki keyfi bile olsa bırakabilirim ve bu sadede benim kararım tabi kesildiği için mecbur olduk ama benim bir arkadaşım psikolojik olarak emzirmeyi kaldıramadı olmadı ama herbokalog etrafımızda hep var.