Nurkara21 Minikkoala bu konusa benim aklıma takılıyo bazrn oğlum 3340 doğdu 2.buçuk aylığız 5280miş mama veriyorum sanki az gibi ama doktor normal dedi
[silindi] Minikkoala meselaa 5 aylk ayda 70 gram alan annein çaresizliğini bilip yardim ederim ama 5 aylik 8 kilo ya bu ay 200 gram aldı sizinkiler kac napauim deyip sidik yaristiran analar var😒gelde empati yap🙄
Minikkoala [silindi] ay ona bende sinir oluyorum onlara empati yapılmaz dediğin gibi bebeği hem küçük hem meme reddi hem çaresiz annelere yardımcı olunması lazım bunlara laf etmeleri üzücü
Minikkoala Merve43 ben anne sütüyle beslenen bebekleri kast ediyorum yanlış anlaşıldı galiba yada ben sizi yanlış anladım
sedalala Minikkoala evet haklısınız benimki de ilk aylar 700-900 gr alması ideal demişti (günde 25-30 gr). Ama 500 gr da alırsa sorun yok meme veriyorsan mama da başlatmıyoruz demişti :))
Minikkoala [silindi] yok kız benim ki hafif tüy sikletlerden 😂 ilaç kullanıyorum bir hafta emziremedim diye sütümde azaldı yağı da gitmiş ne yapıcam bilmiyorum bakalım önümüzdeki ay bizi ne bekliyor
Minikkoala [silindi] pardon benim ki ağırmış ama erkek diye herhalde 3 ay 8 günlük 6800 62 cm herhalde bulunduğum çevreye göre en minyon benim ki yada herkes küçük zayıf diyor diye öyle zannediyorum bende
Minikkoala [silindi] minik bir buğlemin var desenee 😃 güvendiğin sinir çocuk doktorun varsa ve sağlıklı diyorsa hiç sorum yok bence kız ben seni çok sevdim instagram adresinde buglemkuşunannesi mi 😂
Bernaacarr Benım ki de 3 aylık ama 5300 gram banada az geliyor 2.ay sadece 300 gram almıstı bu ay da 600 gram almıs mama / meme şeklinde gittiğimiz için az demişti sağlık ocağındaki hemşire 😒
Minikkoala Bernaacarr doğum kilosuna oranla kontrol ediliyor az olabilir ben her fırsatta emziriyorum her ağzını açtığında meme veriyorum ağzına 😂
Papatya-kiz Benim kizimda kilo almiyor pirinçunu vermek istedim yorumlar susmadi nasil verirsin diye 😏
Bernaacarr Minikkoala bende öyle yapıyorum hiç ağzı boş kalmıyor bu sefer altını pisliyor gğnde 3/4 kere 😀 ama bizimkinin boyu uzun artık öyle diyorum 🙏🏼