Anneler anneler ve anneler hepimiz evlatlarımızın sağlıklı bebişler olmasını istiyoruz buraya bebeğim iştahsız yemiyor kilo almıyor yazan anneleri linçlemekten vazgeçin kadın 2 aylık bebeğim 6 kilo ayda 200 gr almış yazıyor kadın üzgün kadın yardım bekliyor ne yapabileceğini soruyor siz çüş oha 2 aylık 6 kilo ne istiyorsun diyorsunuz da acaba doğum kilosunun 4 olabilme ihtimali kimsenin aklına gelmiyor mu her bebek doğum kilosunun üstüne ilk 3 ay boyunca ayda 700 gr 1 kilo almalı kadın 200 gr diyor siz çocuğu obez mi yapacaksın diyorsunuz biraz empati biraz anlayış 💁🏻♀️