asyarslan60 moralinizi yüksek tutun benim bebeğimde sürekli emmek istiyordu o dönem hatta ben sürekli emzirerek iyi mi yapıyordum diye düşünüyordum çünkü sürekli memedeydi ama bi süreç işte sonra düzeliyor yumuşak meme boş anlamına gelmiyormuş bez sayısı iyimiş gerisini fazla düşünme gerçekten o düşünce bile sütü fazla etkiliyor