Ben de aynı düşünceye kapılarak çok strese girdim ve beni gerçekten etkilediğini düşünüyorum çok ağladım çünkü bebeğim biberon kaşık şırınga vs kabul etmediği için mama ya da sağdığım sütü veremiyordum aç kalıyor diye üzülüyordum her emzirmede o ağladıkça ben de ağlıyordum sonra artık başka çarem olmadığı için süt artırıcı takviyelere başladım ve sağım yapıyorum sütüm yetmiyor diye düşünmemeye çalışıyorum çünkü beni en çok etkileyen o düşünce olmuştu siz de lütfen öyle düşünmeyin en önemli şey psikoloji gerçekten yoksa olan sütünüzü kaçırırsınız