papatya0909 teşekkürler inşallah önemli bişey değildir benim kızımında cilt sorunlsrı küçüklüğünden beri var şu an 13 yaşında bizde hiç iyi bir doktora denk gelemedik Bakırköy de lepra var iyi orası ama randevu bulamıyordum buralardaysanız oraya bir bakın