3kidsmom papatya0909 benim kızımda da geçen sene benzer bişeyler çıktı kolunda bacağında ama bizimki sigara basmış gibi duruyordu hatta doktor bile öyle imada bulundu çocuğa soruyor bide yok dktr bey olurmu öyle şey dedim ben sormak zorundayım dedi oda şaşırdı benim alanım değil ama bi arkadaşıma çekip atıcam dedi tahliller istedi karaciğer falan ertesi gün gittik temiz çıktı mantar teşisi koyuldu kremlerle geçti ilk kez öyle mantar gördüm yanlız sizede geçmiş olsun
papatya0909 3kidsmom tesekkür ederim sizede gecmis olsun Bizimde içi su toplaması gibi minik bir kabarcıktan Yanık gibi bi gözüntü olusuyor . Ve kabukta coook gec baglıyor iyilesmek yerinede cogaldı Anca krem veriyolar napcagımı şaştım😔😔
3kidsmom papatya0909 teşekkürler inşallah önemli bişey değildir benim kızımında cilt sorunlsrı küçüklüğünden beri var şu an 13 yaşında bizde hiç iyi bir doktora denk gelemedik Bakırköy de lepra var iyi orası ama randevu bulamıyordum buralardaysanız oraya bir bakın
Melekkk06 papatya0909 arkadaşımın kızının da bu şekildeydi meğerse alerjisi varmış bazen alerjik reaksiyon da bu şekilde görülebiliyor su gibi oluyordu sonra sönüp kabuk oluyordu çilek alerjisi varmış eczane bı karışım yapmıştı o iyi gelmişti
papatya0909 Melekkk06 Allah allaaah Belki bziimde biseye alerjimiz var . Doktor hic alerjide demedi ama belli etmez 🤷♀️🤷♀️
Melekkk06 papatya0909 o da bilemedi işte normal bir şekildeydi ama ne zaman çilek yese bu şekilde oluyordu yarın o resimlerini isteyip atayım sana yaralar benziyordu