betulland premses7_ Benimkisi erkek.☺️ Allah bağışlasın inşallah. Sizlere hayırlı evlat olsun. Ömrü, bahtı güzel olsun. 💛
premses7_ betulland aminn inşallah ♥️ Rabbim tüm çocuklari ailelerine bağışlasın seninkinide size bağışlasın hayırlı bir ömrü olsun 🥰
Bsraglsn premses7_ ilk doğumumda 17 ay olmadım 😂 ikinci doğumu yaptım bebeğim 8 aylık hala olmadım 😂😂
Bsraglsn premses7_ hahah bi kaç doktora sormuştum emziriyosan iki yıla kadar normal sayılabilir demişlerdi arada test yapmadım değil 😂😂
meloni premses7_ kimisi 2 yıl olmuyor yani çevremde var öyle insanlar da ben kırkım çıktı 1-2 hafta sonra regl oldum şimdi reglim düzensiz ara kanamalarım da oluyor doğumdan sonrası dengesiz oluyormuş bir süre doktora gittiğimde öyle dedi
nur1219 meloni sonra tekrar ne zaman oldunuz acaba bende kırkım çıktıktan bir kaç hafta sonra olmuştum ama şimdi 2 aydır gelmiyor
premses7_ meloni sonuçta regl olmakta vücut için faydalı birşey iki sene boyunca olmadığınız da bir agrisinj ya da olumsuz bir yanını gördünüz mü
kmomm Emziriyordum 8 ay sonra oldum. Gece emmeleri azalınca hemen oldum. Bu bir problem değil emzirirken prolaktin hormonu çok salgılanır bu da regl olmayı engeller.
miniminisevgili aysgll1 lohusa kanamanız bittikten sonra mı yoksa direk sezeryandan 15 gün sonra mı oldunuz acaba benim de 3 gündür kanamam yoktu lohusalık bitti diye düşünüyordum bugün yoğun bi kanama geldi adet mi anlayamadım