premses7_ Kızlar selam; Doğum yapalı 2 buçuk ay oldu kırkım biter bitmez kanamam durdu ve hala regl olmadım normal mi ne kadar sonra olunmazsa doktora gidilmeli ?
betulland Aynıyım 2 buçuk ay oldu, sezaryen sonrası kanamam 40 gün sürdü ve bitti, daha regl olmadım bekliyorum.
esranushn premses7_ kanama arada oldumu lohusaykenn bende bir olup bazen gelmiyor bazen sarı leke geliyor ne zaman biter bilmiyorum
premses7_ esranushn 40 gün boyunca her gün kanama oldu diyemem ilk gunker regl gibi geliyor ama sonrası lekelenme şeklinde geliyor bazı günler gelmiyor normal bence lohusalık bitince oda bitmişti benim
miniminisevgili aysgll1 lohusa kanamanız bittikten sonra mı yoksa direk sezeryandan 15 gün sonra mı oldunuz acaba benim de 3 gündür kanamam yoktu lohusalık bitti diye düşünüyordum bugün yoğun bi kanama geldi adet mi anlayamadım
premses7_ Teşekkür ederim kızlar şuan bı yandan olmaması daha iyi gibi hem ağrı çekip hem küçük bebekle uğraşmak çok zor olurdu 🤭
Zeytin-gozz1 premses7_ normal canım 1 seneye kadar olmayan da oluyor. Yinede doktora gidince sorabilirsin
renkliruya premses7_ ara ara lekelenmelerim oldu ama tam regliyi 4. Ayda oldum.. ilk doğumumda da 5. Ayda olmuştum..
betulland premses7_ Benimkisi erkek.☺️ Allah bağışlasın inşallah. Sizlere hayırlı evlat olsun. Ömrü, bahtı güzel olsun. 💛