Demlidem benim bebeğim de 2 aylıkken sürekli ıkınıyordu. Çocuk doktoru büyüme atağı yapacak bir şey yok demişti. 6. Ayda alerji durumumuz oldu çocuk gastroenteroloji doktoruna gittiğimizde ıkınmayı alerji belirtisi olarak söyledi. Bebeğiniz küçük gaz ile ilgilidir ama söylediğimi de sorun isterseniz doktorunuza alerji olabilir mi diye