asya343 Asla tavsiye etmiyorum asla! Oğlum 3 yaiında astım alerji ve saman nezlesi cıktı kullandım ilk gün isal ateş karın agrısı sikayetıyle acıle gittim ben başta bu ilactan oldugunu düşünmedim daha sonra ateşi karın agrısı isali gecince yeniden bu ilaca başladım bu sefer öksürük yine farkında olmadım verdim bu sefer gözlerini kırpmaya başladı yüzünde lekeler cıkmata başladı cocuk bile noluyo bana anne demeye başladı 2 gündür kestim ilacı bugun yebi kendine geldi toplam 5 günde bu etkiler görüldü vermiyorum birdaha mı alerji ilacı son olsun surıbumuz var bi tanr onun dışımda vermem