Dün kbb ve alerji bölümüne götürdüm oğlumu 23 aylık geniz eti ve akıntısı var alerji doktoru bunu yazdı rapor çıkarmış düzenli şekilde kullanacağız ama yan etkileri biraz beni korkuttu kullanan var mı ? Daha önce zespira kullandık onda yan etki olmuştu gece bağırarak uyanıyordu sürekli korku içindeydi bırakmıştım bunda da aynısı olur mu acaba diye tedirginim 😕