urasmomy_ Tomografideki radyasyon vücutta kalmıyor, geçici bir şey.
İşlem bittiği anda bitiyor, bebeğin vücudu da onu ‘atmak’ zorunda gibi bir şey değil.
Sadece o anda geçen ışın hücrelerden geçerken çok nadiren minik DNA etkisi yapabilir diye doktorlar dikkatli davranıyor.
Tek seferlik tomografiyle hiçbir şey olmaz, sadece mecbur değilse çekilmemesi tercih edilir. Kısacası tomografi çekildim vücudumda radyasyon var gibi bir şey değil sadece o anlık, işlem bittiğinde bitiyor.