urasmomy_ valla bizim bebek 2 aylıkken düştü ben bütün tetkiklerini yaptım , MR ultrason ,tomografi , ancak o zaman içim rahat ederdi ona zarar falan da düşünmedim 1 kere yaptır sonrasını düşünme ama sen yok o zarar yok bu zarar diye diye ihmal edip üstüne birde bir sürü doktora sormuşsun, başta yaptırsaydın ya hepsini.