LezizeNine bitanemsin ya valla ağzın bal yesin ya aslında burdan bi kullanıcınin postunu okumuş çok üzülmüştüm oda zature olmuş cocuklarindan ayrı kalmışti aylarca dünde daha kötü olunca hemen o geldi aklıma evlatlarimdan ayrı kalmak . Evet bu normal grip vs değil uzun suren ve sürekli boyut atlayan bı hastalik ve randevu aldım hiç ihmal etmiyecegim tesekurederim bu arada moral için ♥️☺️