Muhammet Benim de aynı hastalık sonrası olmuştu ama bende ara ara olma durumu yoktu,günlerce öksürükten uyuyamadım balkonlar da yattım uyuyabilmek için 😂Acille vs uğraşmayın göğüs hastalıkları bölümüne gidin inşallah şansınıza da iyi bir doktorla karşılaşırsınız da durum neymiş öğrenir ona göre tedavi alırsınız. Alla şifanızı versin inşallah geçmiş olsun tekrardan.