Bibliosmia ben de oğluma yürüdükten sonra almıştım ayakkabısını, kışa denk gelmişti ve pandemi falan vardı yürüdükten üç ay sonra falan aldım ayakkabısını. Ayakkabıyı çocuk giyiniyor bir koşuyor rahat mı mutlu mu ona göre karar vermek daha iyi. Ama yine de idarelik bir şey almanız gerek çünkü acil bir durum olur soğukta ayakkabısız çıkmasın diye. Veya bir gezmeye gitme durumu çıkar açıkta kalmasın ayaklar 😅