Ahsensmom_ ben vicco’nun ilk adım ayakkabısını 11 aylıkken aldım sanırım ama ayağında hiç tutması hep çıkarıyordu. Yürümesi de 13 aylıkken oldu, üstüne bastığında çok rahat durmuyordu. 19 numaraydı. Vicco’nun 20 numara çırt çırtlı normal spor ayakkabı tarzında bir ayakkabısını almıştım en başta büyük diye giydirmemiştim. Şuan onu giyiyor. (13 aylık)Yürümesi yalap şalap tam değil ama bu daha iyi oldu. Bu klasik modelleri modelden kaynaklı çok gitmiyor boyutuyla değilde yapısıyla alakalı bence. Spor ayakkabı tarzında olanlar daha güzel oturuyor ayağına aklınızda bulunsun 🌸