onlyy enfeksiyon durumunda olabiliyor. Bazen tamamen geçiyor bazen de geçmiyor. Benim kardeşimin beş cm kadar büyüdü ameliyatla alıp patolojiye gönderdiler temiz çıktı. Ameliyattan bir sene sonra boğaz enfeksiyonunda yine çıkmıştı boynunda. Başka bir kaç tanıdıkta da çıkmıştı. Bir tanesi üç defa aldırmıştı mesela zararsızdı onun da. Genelde bir cm altı tehlikesiz kabul ediyorlar takip öneriyorlar. Bir cm üstü ve büyümeye devam edense patoloji alıyorlar. Enfeksiyon kaynaklı sizin de sanırım. Takip edip duruma göre doktora gitmeyi ihmal etmeyin bence. En doğru sonucu size doktor söyler.