maygirl
Tamam canım sanırım çene kası bize en uygunu gibi geldi yani reflü vardı geçti, yutkunma problemin olsa fındık ekmek ne bilim katı şeyleri 1 yaşından beri yiyor aslında ve emzirme danışmanı ememez demişti aynı zamanda doktora da danismistik tabi o zaman çok minik idi normal dedi