Meri-Mel geçenlerde bununla ilgili bi yazı okumustum yazıda bikac neden sıralanmiştı.çiğneme ve yutma zorluğu,burun tıkaniklıgindan kaynakli agızdan nefes alma,ağız ve çene kaslarının tam gelismemis olması,reflü ve mide sorunları,ve bağırsak kurdu,diş cıkarma..ilgilenen uzman kbb veya nöroloji imiş.Aklımda bunlar kaldı.Bi danış istersen canım.