ggrqnitt Dygosmn1 çok geçmiş olsun Allah şifa versin ama kusmaya devam ederse bir capsüle rağmen gene bence söyleyin ya da başka doktora gidin bence tabi siz daha iyi bilirsiniz
bebek2anne1 Dygosmn1 ne durumdasınız Allah rızası için çözüm buldum diyin ben mahvolduk artık 1 yıldır gitmediğim doktor kalmadı kusması çok diyorum reflü diyor belki alerji olabilir diyor endoskopi vs herşey yapıldı ama doktorun bana söylediği şey çok mu yediriyorsun gelde kafayı yeme ya
Guleryuz99 bebek2anne1 Alerjık reflüdür oğlumun 4 yasında geçti, alerjı yapan besını bulmazsanız hangi ilacı kullanırsanız kullanın fayda etmez , ama bızım yemek borusu aşırı yara olmuştu reflüden, uzun süre lansor kullandık o çok iyi geldi.
Dygosmn1 bebek2anne1 bı ara pim yaptı kusmalar. Lansor vs işe yaramadı tek çare yemeğini düzenledim yasaklilari çıkarttım veya mitarini azalttım . Gaviscon infart gayet iyi geldi bize. Bide az ve sık beslenme yapıyoruz ve hareket etmemesine özen gosteriyoruz reflü geçici birşey değil . Geçmez ama sempomlaf hafifledi
Guleryuz99 bebek2anne1 bız 9 aylıkken başladık 4 yaşına kadar kullandık, ama bazen ara verdık , uzun süre bırakmadan kullanmamak lazımmış. Yani 6 ayda bir fılan ara verılcek sanırm, mıde düzeldıyse devam edılmıyor
bebek2anne1 Guleryuz99 sizinkide mi kusuyordu? Endoskopi yaptırdık biz sanırım bizimde öyle olmuş bet bilgi vermiyorlar suan hastanede yatıyoruz kusmalar yüzünden o yüzden sordum Lansor iyi geldi mi diye reflü olabilir alerji olabilir diyor geri kalan herşey temiz çıkmış
Guleryuz99 bebek2anne1 evet bizde endoskopi olduk 3 kere , reflü ve gastrıt vardı ama kusmuyordu boğazına gelip gidiyordu , bızımde alerjıye bağlıydı, lansor iyi geliyor