Bizde de reflü var. Gastrotuss baby kullanıyoruz. Lansor da kullandık 15 mg yarısını veriyordum sabahları. Bir müddet devam ettik sonra kestik. Doktorumuz lansorun uzun süre kullanımını onaylamıyormuş. Gastrotuss baby ile birlikte kullanmıştık o dönem iyi gelmişti. Ama kusma alışkanlık olarak kaldı artık bizde. Yemek esnasnda öğürüp kusuyor reflü ile ilgili olduğunu düşünmüyorum