Deletedmom_968 çok şükür bir şey olmadı ama tomografi çekildi maalesef çektirmek zorundaydım yüzüstü yerde sesi çıkmadan yatarken aklımdan neler neler geçti tahmin edersiniz ağlayınca oh demiştim sizde sadaka falan verin imkanınız varsa bunlarla gelmiş geçmiş olsun