arden2025 lansinohtan hiç memnun kalmadım. Hem canımı yaktı hemde artırmadı.
catperson ben teşekkür ederim 🫶inşallah olur.
arden2025 ben mochi kullanıyorum memnunum gayet
sude346 merhaba 1 ay olmus lansinoh eller serbestten memnun kaldınız mi 🤗