Mochi olanı aldım ben 2 gündür kullanıyorum,gerçekten çok güzel bir icat,normalde lansinohun elektriklisini kullanıyordum ama 2 çocuk, misafirler,ev işleri derken onun başına geçip sağım yapabilmek bazen imkansız oluyordu.hatta bir ara sağım yapmayıp direk mamayla mı devam etsem diye düşündüm,sonra sütüm var bebeğimi ondan mahrum bırakmaya vicdanım izin vermedi zaten .
Ürün gerçekten çok güzel diğer makinemle aynı miktarda sağıyor ama ağrısı sızısı hiç olmuyor ,aynı zamanda ev işlerimi yaparken yada çocuklarımla ilgilenirken rahatça kullanabildim.sağımla bebeğini besleyen anneler için çok büyük bir konformuş,keşke daha önce alsaymışım