anonimli sevdapk işte sesini fark ediyor 1 2 aya babıldama başlar Benim kızım tam 8.5 aylıktı eşime bakıp babaa demişti Şimdide gel git geldi geldi cici mama baba nene annn Du işş baba iş dit gibi şeyler söylüyor 😂🤭
bilgedm sevdapk Evet hatta doktordayken biz konuşurken de bağırmaya başladı doktoru da konuşmaya çalışıyor işte sesini keşfediyor şu anda dedi. Şu anda biriktiriyor bi anda başlar dedi.
bilgedm sevdapk Henüz babıldama yok. Geçenlerde bi geh geh dedi 1 gün sonra da ben gel gel derken gel dedi bi daha onu da demedi 😄
kurabiyeee sevdapk benimki 8 aylık oldu hep konuşuyoruz ama onda baba dede demek yok sadece çığlık sevinç çığlığı çok atıyor
bilgedm sevdapk Herhalde gerçekten biriktirip biriktirip bi anda hepsini söyleyecek doktorumuzun dediği gibi. Bazen söyleniyorum ne dişin var ne emekleme çaban var ne konuşmaya çalışıyorsun kime çektin diye 😂İnsan artık bir şeyler olsun diye bekliyor
sevdapk bilgedm kesinlikle insan kafasına da takıyor hele ki ilk bebekse. Yani en tatlı zamanları belki ama tadını bile çıkaramıyoruz