sevdapk normal ben de oyle dusunuyordum 8,5 aylikken babildamaya basladi oncesinde hece falan cikarmazdi bagirirdi ve heee heee derdi sadece birden bababab demeye basladi simdi de bazi gunler babildar bazi gunler babildamaz 9 aylik mememe ve dedede dedi baska bir babilmada yok henuz