canmanayvesuyu momas maşallah darısı başımıza 🫠 bizim de diş geliyor sanırım bakamıyorum da ısırıyor ağzını açmıyor 😂 ama 2 gecedir zombi gibiyim saat başı ağlayarak uyanıyor ve asla emmeden sakinleşmiyor delirmek üzereyim
damlaozzz momas ne güzel başlamışsınız darısı benim başıma baya sabır gerektiriyor diş dönemindeyiz korkudan başlayamıyorum bende