Önce bi maşallah alırız 🧿
Dün yatmadan 15 dk önce yarım muz ve 1 bisküvi yedi sonra suyunu içirdim odaya geçtik. 21:15 te yattık yediklerinden midir bilmem yanına yattım uyur gibi yaptım 1 kere buğğğ dedi bende uyuyoruz annecim dedim o da yattı ve 21:20 de kendisi uyudu 🥰
Saat 05:00 a kadar deliksiz uyuduk. Sonra meme diye uyandı pijamamı sıyırdı bende her defasında meme uyuyor hadi yat dedim 1-2 kere ağlar gibi oldu ama uykuya yenik düştü. 6 ya kadar dalamadı telefona baktık sonra sızdı.
08:15 te de uyandık🌞
Göğüslerim bu sefer şişmedi çok çok az doldu o da rahatsız etmiyor.
Emmeden uyuması bi mucize eğer 2-3 gün daha üst üste böyle giderse bu iş bitmiştir. Artık çok dirense de vermiycem yoksa başa döneriz 🥹