Kitsu 10 aylık doğduğundan beri çorapsız uyuyor. İlk ay giydirmistik. 4. Aya kadar ayaklı zibinla uyudu sonra giydirmedik. ( Kolik gazlı bir bebek ama bence çorapla alakası yok )
UykuPerisi_ babyisleeping 9 aylık olduk neredeyse bugün ilk kez çorapsız yatırdım. Üstüne battaniye attım şu an uyandı emzirmek için aldım o kadar sıcak ki. Sık sık uyanıyor zaten o yüzden kontrol ederim düşüncesiyle giydirmedim ama gayet sıcak oluyor.
Eslemsi_04 babyisleeping 8 ay 13 günlük yeni doğan dışında coraplı yatırmadım, coraplı yatırmak pek sağlıklı gelmiyor bana
maygirl babyisleeping hayır oda ısısı en düşük 23.5 24 oluyor üşümüyor.zaten doğru değil çorapla yatırmak bu dahada önemli.Kendisi istemiyor zaten rahtsiz oluyor.oda ısısı iyi ve boyle alismasi daha doğru bana göre.cok kucukse giydirin ama normal corap giydirmeyin. saglikli degil.
nnoktaa babyisleeping 22 aylık çorapsız. Çoraplı uyutmanın sağlık açısından zararları var. Kan dolaşımını yavaşlatıyor gece terleyen ayak soğumaya başladığında üşütüyor. Patikli alt ya da tulum giydirebilirsiniz ayağını sıkmayacağı şekilde.
Pamukhanim_ babyisleeping 40 ı çıktığından beri ayaksız tulumlar hariç hep çorapsız yatıyor 13 aylık uyku tulumu var ayakları soğuk oluyor ama vücudu sıcak
kaderbilge babyisleeping yeni dogdugu dan beri hep çorapsız uyutuyorum şuan 21 aylık hala çorapsız uyuyor
nura97 Ben corapla uyutmak istiyorum ama izin vermiyor aglayarak uyaniyor. Battaniye ortuyorum yine aglayarak uyaniyor. Ayaklari da hep sicak oluyo aslinda ama annelik iste 😏
_kelebek_ babyisleeping 11 aylık hiç çorapla uyutmadım uyuduğu zaman çoraplarını çıkartıyorum uyandığı zaman tekrar giydiriyorum
livanurvealpinannesi61 babyisleeping 8 aylıkken yaz kış çorapsız yatırdım ben . 3 aylıktı çorapsız yatırmaya başladım . Nasıl alışırsa öyle gider. Uyurken yere kara basmıyorlar ki sonuçta.
livanurvealpinannesi61 babyisleeping soğuğa alışan çocuk soğukta hasta olmaz. Karnı ağrımaz. Benim çocuklarım kışın hep çorapsız gezdi çıkarırlardı hep sorun olmadı hiç