Bende eşimden gizli bir şey yapmam asla , ne alırsam o da bilir ki bir şey demez. Bi kaç kez tartıştık bende daralıp arkadaşımla paylaştım , o da nolur nolmaz diye köşede birikimin olsun dedi ben öyle yapıyorum dedi. Bana çok saçma geldi tamam dedim ama asla yapmam, Allah korusun bi tartışmadan kötü bir olay olmaz diyelim oldu eşim beni ve kızımı öyle perişan etmez