Mks
Yaptım , sonra araba alacağımız zaman al sana şu kadar para dedim gözleri yerinden çıkacaktı mutluluktan djjdjd
Benim eşim birikim yapamaz elinden almam lazım, para biriktirdiğimi bilince de bi rahatlama geliyor ona zaten paramız var diye o yüzden varsada var demiyorum, bunu eşimin arkasından iş çevirmek olarak değilde aslında onu rahatlatmak için yapıyorum. Gizli biriktirip kendim yemiyorum yani.
Hiç olmasa bile kenarda bir kaç gr altınım vardır eşim bilmez , o 10 biliyorsa elimdeki 15dir mesela.